.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 13 درصدي رضایت مشتريان ايران خودرو
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) با اشاره به رشد 13درصدي رضايت مشتريان ايران خودرو در سه ماه گذشته گفت: با افزايش توزيع قطعات يدكي با كيفيت در سطح كشور و بهبود فرايندهاي خدمات پس از فروش توانسته‌ايم به ...
افزايش 13 درصدي رضایت مشتريان ايران خودرو

محمدرضا بابائي مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساکو) در دوازدهمين گفتگوي نمايندگان مجاز و مديران گروه صنعتي ايران خودرو و در سي‌امين بازيد در شهر قم با اشاره به رشد 13درصدي رضايت مشتريان ايران خودرو در سه ماه گذشته گفت: با افزايش توزيع قطعات يدكي با كيفيت در سطح كشور و بهبود فرايندهاي خدمات پس از فروش توانسته‌ايم به سطح مناسب‌تري از رضايت صاحبان اصلي ايران خودرو كه همان مشتريان هستند، ‌برسيم.
مديرعامل ايساكو به دغدغه وزير محترم صنايع در زمينه خدمات پس از فروش اشاره كرد و افزود: وزير محترم صنايع دستورات ويژه‌اي به خودروسازان براي كسب رضايت مشتريان در خدمات پس از فروش ابلاغ كرده‌اند و همچنين مديرعامل ايران خودرو، مهندس نجم‌الدين به تسهيل در امر خدمات تاكيد دارند و تفكر جديد گروه ايران خودرو اصلاح هزينه‌هاي كيفيت قطعه تا ارائه خدمات توسط نمايندگي‌‌هاي ايران خودرو به مشتريان تعريف شده است.
مهندس بابائي اظهار داشت:‌ امروز مشتري سياست گذار و در راس هرم تصميم‌گيري قرارداد مي‌بايست در جهت تحول و بهبود، نظرات آنان اعمال گردد و هر انتقاد مشتري، يك فرصت براي ايساكو است. شرايط رقابت در بازار خودرو امروز، يك شرايط ويژه است و در حال حاضر مشتريان انتظارات و نحوه ارائه خدمات را با ديگر شركت‌هاي سطح جهان مقايسه مي‌كنند و ما نيز بايد به سوي برويم كه خدماتي در سطح انتظارات انها و سطح جهاني ارائه دهيم.
سرائي‌نيا، معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو نيز در اين مراسم در خصوص برنامه تحويل مستقيم خودرو از خط توليد به مشتريان با انجام تست هاي كيفيتي گفت: شاهد تحول ويژه‌اي در توزيع خودرو به مشتريان خواهيم بود.
مدير تضمين كيفيت ايران خودرو يكي ديگر از مديران حاضر در مراسم برنامه‌هاي ارتقاء كيفيت خودروهاي ايران خودرو را تشريح كرد و از افزايش آن در تمامي خودروهاي ايران خودرو خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.